For one of our Partner, we are looking for a Genesys Expert,

Responsibilities:
Coordinating Genesys Operations teams and supporting operational and architectural challenges of Genesys Engage platform. Guide and lead internal and external CX stakeholders for an optimal customer experience.

Language Skills

 - English Business Level, mandatory
 - Italian Business Level, Mandatory


Skills Profile:

Very strong technical knowledge and/or experience in unified communications related services
Contact Center and CX related services:
 - Strong experience in using Genesys Framework architecture, operations and administration practices
 - Expertise in Universal Routing and Solution Reporting components related to inbound routing of voice interactions.
 - Deep knowledge of the Genesys SIP Server solution components related to architecture, Stat Server, Universal        Routing Server (URS) - all major components of Genesys CIM; deployment models, configuration and installation, basic usage, call flows of Genesys SIP Server, and Genesys Media Manager, and monitoring the Genesys components;
 - Strong experience in troubleshooting and maintenance of Genesys inbound voice products, Genesys outbound voice products and Genesys multimedia products;
 - Experience in Marathon recorder knowledge;
 - Experience Nuance solutions/products knowledge;
 - Strong experience in Genesys Info Mart components related to reporting and analytics.
 - Strong experience in SAP BusinessObjects and Genesys Interactive Insights;
 - Strong experience in SQL queries and business data analysis.
 - Very good understanding of Linux and Windows operating systems.
 - General Avaya product suite knowledge

Condividi
Middle-senior
Full time
Non richiesta
Da definire
ICT Consultant
Non richiesta
(Remote working - Totale)

HERZUM

Rende ( CS )

Iscritto su Reteinformaticalavoro dal 16/10/2020

Herzum è una società di consulenza internazionale, uno dei più grandi partner Atlassian nel mondo. Il gruppo è stato creato nel marzo 2000 a Chicago e ha uffici in Italia, India, Svizzera, Ecuador e Regno Unito ed è impegnato ad espandere la sua presenza geografica dal 2016. Fornisce servizi Agile e DevOps di ultima generazione, consulenza avanzata a livello aziendale, così come lo sviluppo... Scopri l'azienda ›

Questo sito o gli strumenti terzi da questo utilizzati usano cookie tecnici proprietari e cookie analitici di terze parti che migliorano la navigazione e il funzionamento del sito. Se volete saperne di più o eliminare i cookie consultate l’Informativa sui cookie nella sezione dedicata. Chiudendo questo banner, scorrendo questa pagina, cliccando su un link o proseguendo la navigazione in altro modo acconsentite all’uso dei cookie.