For one of our Partner, we're looking for an IT Service Manager.

He will support the customer in the review of current policies, processes and procedure, and in the creation of new documentation where necessary.

Location: Hybrid (Onsite in Milan at 50/75%)
Languages: English ≥ B2

Skills required:
- Experience within IT Service Management areas (Configuration, Change, Incident, Problem, Release Mgmt)
- Significative knowledge of IT Organizations (deep understanding of the main functions within the IT organization)
- Deep knowledge of IT Asset Management and related tools
- Good standing and soft-skills
- Creation of reports and presentations for top managers, create/manipulate excel files
- Able to summarize reports at executive level
- Support on creation of processes definition (Scope, Roles, RACI, detailed procedures description)
- Support on creation of policies and procedures

Nice to have :
ITIL certification

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Middle
Full time
Non richiesta
Da definire
Service Manager
Non richiesta
20121 Milano (MI) (Remote working - Parziale)

HERZUM

Rende ( CS )

Iscritto su Reteinformaticalavoro dal 16/10/2020

Herzum è una società di consulenza internazionale, uno dei più grandi partner Atlassian nel mondo. Il gruppo è stato creato nel marzo 2000 a Chicago e ha uffici in Italia, India, Svizzera, Ecuador e Regno Unito ed è impegnato ad espandere la sua presenza geografica dal 2016. Fornisce servizi Agile e DevOps di ultima generazione, consulenza avanzata a livello aziendale, così come lo sviluppo... Scopri l'azienda ›

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